• Sinds begin dit seizoen hebben we in onze kantine een nieuw kassasysteem in gebruik genomen. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaringen die wij hebben opgedaan met het nieuwe systeem zijn zeer positief.

    Na de introductie van het kassasysteem introduceren wij nu ook de 'C.V.V.O. - clubcard'. Met deze kaart kunt u vanaf heden nog makkelijker afrekenen aan de bar.

    Als geste aan onze spelende leden hebben wij besloten om voor elk spelend lid een persoonlijke 'C.V.V.O. - clubcard' aan te moeten vragen. Deze worden dan ook kostenloos aangeboden aan deze leden en onze vrijwilligers. Let op: dit geldt voor de spelende leden die op 1 mei 2015 lid waren van C.V.V.O en de vrijwilligers die in het seizoen 2014 - 2015 een vrijwilligerstaak vervulden.

    voorzijde

    achterzijde

    Gebruiksgemak van de C.V.V.O. - Clubcard
    De C.V.V.O. - Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: u hoeft niet persé geld meer mee te nemen naar de club, u heeft overzicht en controle over uw baruitgaven (of die van uw kind of kinderen). Een ander voordeel is dat de C.V.V.O. - clubcard fungeert als een alcoholslot: wanneer de clubcard op de kassa wordt gelegd verschijnt de leeftijd van de eigenaar van de clubcard op het kassascherm. Onder de 18 betekent uiteraard geen alcohol !!

    Onlangs zijn de verkoopprijzen van alle producten aangepast (o.a. vanwege gestegen inkoopprijzen). Echter wanneer u met uw C.V.V.O. - clubcard betaalt, krijgt u automatisch kassakorting over de gestegen verkoopprijzen.

    Afrekenen aan de bar kan nu op drie manieren:

    • Met uw gewone PIN-pas;
    • Met de C.V.V.O. - clubcard (met voldoende saldo);
    • In de kantine met contanten

    Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

    • Thuis met iDEAL (minimaal 20 euro): u heeft een aparte mail ontvangen met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord (uitleg zie verderop) ;
    • In de kantine met uw eigen bank PIN-pas kunt u elk bedrag op uw C.V.V.O. - clubcard laten zetten (let op: dit is echter niet mogelijk op de drukke momenten, zoals in de rust of gelijk na afloop van een thuiswedstrijd van C.V.V.O. 1) ;
    • via contante betaling aan de bar waarna het saldo op uw clubcard wordt toegevoegd

    Hoe werkt betalen met de 'C.V.V.O. - Clubcard' ?
    Voor de administratieve afhandeling heeft C.V.V.O. een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

    De C.V.V.O. - clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat de gebruiker het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kunt u bij C.V.V.O. aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met uw persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

    Bij een betaling met de clubcard heeft u geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een betaling met een pinpas, een betaling met contact geld of een betaling met een andere clubcard.

    Hoe activeer ik mijn C.V.V.O. - clubcard ?
    De C.V.V.O. - clubcard is voor al onze spelende leden al geactiveerd. Voor er daadwerkelijk met de de clubcard betaald kan worden in onze kantine, dient de clubcard te worden geactiveerd door deze op te waarderen met een saldo. Uw persoonlijke clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

    Ik ben geen spelend lid. Hoe verkrijg ik een C.V.V.O. - clubcard ?
    Kunt u als niet - spelend lid, donateur, vrijwilliger, leider / trainer, scheidsrechter, ouders / verzorger / overig familielid of gewoon als frequente bezoeker van de C.V.V.O. - kantine een clubcard aanvragen ?

    Uiteraard is dit mogelijk en dit kan op twee manieren (let op: om uw persoonlijke clubcard te bestellen en aan te laten maken, brengen wij u € 3,00 in rekening) :

    • door op donderdagavond of de zaterdag in de kantine het aanvraagformulier dat verkrijgbaar is achter de bar volledig ingevuld en ondertekend in te leveren achter de bar ;
    • door het aanvraagformulier te downloaden via deze link en volledig ingevuld en ondertekend terug te sturen naar clubcard@cvvo.nl of op donderdagavond of zaterdag in te leveren achter de bar.

    We proberen de nieuw aan te vragen clubcards in grotere aantallen te bestellen, dus hou rekening met een levertijd van minimaal 2 weken.

    Ik heb als spelend lid een persoonlijke C.V.V.O. - clubcard ontvangen. Echter ben ik deze kwijt geraakt ! Kan ik een nieuwe persoonlijke clubcard aanvragen ?
    Uiteraard kan dat. Echter dient u hiervoor een nieuwe clubcard aan te vragen door het aanvraagformulier in te vullen en te ondertekenen en in te leveren (zoals bovengenoemd).

    Let op: u zult nu de aanmaakkosten van € 3,- wel moeten voldoen. C.V.V.O. moet tenslotte een compleet nieuwe clubcard voor u aanvragen.

    Zijn er ook C.V.V.O. - clubcards te verkrijgen voor teams ?
    Ja. Het is mogelijk een C.V.V.O - clubcard aan te vragen voor uw team. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Ook voor een C.V.V.O - clubcard voor uw team vragen wij € 3,00 (gelijk te voldoen op basis van dezelfde voorwaarden als bovengenoemd).

    Hoe kan ik saldo op mijn C.V.V.O. - clubcard krijgen?
    Het laden van saldo kan op drie manieren:

    • Via uw laptop, computer, tablet of smartphone door in te loggen via www.mijnlcs.nl en via uw persoonlijke pagina uw saldo op te waarderen;
    • Opwaarderen via uw eigen mobiel bankieren app van uw bank;
    • Waardeer uw clubcard aan de bar bij C.V.V.O. op met uw pinpas en/of met contant geld.

    Hoe weet ik wat mijn saldo op mijn C.V.V.O. - clubcard is ?
    Er zijn een aantal mogelijkheden om het saldo op uw C.V.V.O. - clubcard af te (laten) lezen:

    • door de QR - code achterop uw clubcard te scannen met uw smartphone via een QRreader - app ;
    • door degene achter de bar te vragen om via de kassa op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond ;
    • door in te loggen op www.mijnlcs.nl, op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.


    Hoe werkt mijn persoonlijke beheeromgeving ?

    Elk spelend lid van C.V.V.O. heeft via de e-mail een introductiemail ontvangen met een persoonlijke inlognaam en een link om een persoonlijk wachtwoord aan te maken.

    Tevens dient u eenmalig uw persoonlijke gegevens te controleren en uw emailadres te bevestigen.

    Hierna kunt u inloggen in MijnLCS via www.mijnlcs.nl en kunt u in uw eigen beheeromgeving uw:

    • Saldo en transacties inzien;
    • Clubcard opwaarderen;
    • Persoonlijke instellingen inzien en wijzigen;
    • Uw clubcard blokkeren bij diefstal of vermissing.

    Klik hier voor een uitgebreide informatieflyer als alle informatie over uw persoonlijke beheeromgeving.

    Mocht u deze inloggegevens nog niet binnen hebben, kunt u via de clubcardpagina op de website een wachtwoord vergeten verzoek proberen. Lukt dit niet, stuur dan een mail met uw naam, e-mail adres en pasnummer aan clubcard@cvvo.nl, waarin u vraagt om verzending van uw inloggegevens.

    U heeft geen mail ontvangen met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord, wat nu ?
    Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar clubcard@cvvo.nl.

    Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen ?
    Na inloggen op www.lecredit.nl kunt u onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ uw gegevens wijzigen. Door rechtsonder op de knop "Bewerken" te drukken kunt u de login en wachtwoord wijzigen naar de door u gewenste situatie. Er kunnen bij wachtwoord zowel letters als cijfers worden gebruikt. Als u de gegevens wilt opslaan drukt u rechtsonder op de knop " Opslaan".  De nieuwe gegevens zijn nu vastgelegd.

    Kan ik met mijn C.V.V.O. - clubcard ook ergens anders betalen ?
    Nee, met het tegoed op uw clubcard kan alleen in de C.V.V.O. - kantine worden afgerekend.

    Hoe werkt met de C.V.V.O. - clubcard voor minderjarige leden ?
    Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kunt u de uitgaven limiteren. Tevens kunt u inzien waar het saldo aan besteed is.

    Mijn C.V.V.O. - clubcard werkt niet, wat nu ?
    Dan verzoeken wij u een mail te sturen met uw gegevens en uw pasnummer naar clubcard@cvvo.nl met de duidelijke vermelding dat uw clubcard niet werkt.

    Wij gaan dan het probleem voor u onderzoeken !

    Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn C.V.V.O. - clubcard ? En ben ik mijn saldo kwijt  ?
    Blokkeer uw clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl kunt u onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op uw pasnummer, en kan de betreffende pas worden geblokkeerd. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van uw C.V.V.O. - clubcard.